Twój biznes w sieci

Rozwój Twojego biznesu online

Żadna firma pozycjonerska nie powinna nigdy obiecywać swoim klientom, że ci osiągną spodziewany rezultat w ciągu tygodnia czy miesiąca. Dzieje się tak dlatego, że internet nie jest statyczny. Gdybyśmy działali w nim sami, a inne firmy dosłownie stanęły, można byłoby rokować o pozycjach. Jednakże konkurencja funkcjonuje przez cały czas. Czasem równie mocno, a dosłownie i nie gorzej niż my.



Pierwsze efekty pozycjonowania
Pierwsze rezultaty, jakie daje pozycjonowanie, mogą się pojawić już w ciągu tygodnia czy dwóch. Niewątpliwie nie będą to jakieś lawinowe skoki, niemniej jednak da się zauważyć, że coś drgnęło. Że wejść na stronę jest więcej, sprzedaż jest wyższa, a ilość fraz w pierwszej setce czy dziesiątce nagle wzrosła. Jednak bywa także tak, że konkurencja w tym samym czasie podejmuje działania zakrojone na szeroką skalę, a w konsekwencji trwa prawdziwa „bitwa” między stronami i efektów nie widać.

Są przypadki w których na pierwsze efekty SEO należy poczekać wręcz dwa, trzy miesiące. Wzrosty są powolne, a czasem zdarzają się także spadki. To jest zupełnie naturalne.

Szybkie pozycjonowanie czy wolniejsze?
Z całkowitą czyli stu procentową pewnością nie ma sensu naciskać na firmę pozycjonerską, aby zintensyfikowała linkowanie. Google jest mądre, ono widzi, czy wzrosty są proporcjonalne do wieku domeny, czy są naturalne i konsekwentne, czy także pozycjonowanie wykonywane jest na łubu dubu i wszelkimi dostępnymi środkami. Pośpiech nie jest tutaj wskazany. Jeżeli już sklep SEO wytwarza oczywiste działania w określonej jednostce czasu, o tyle pozycjonowanie w firmie teoretycznie mogłoby być wykonane z ogromnym rozmachem, ale po co? Znacznie nie gorzej jest wdrażać stronę na spokojnie i z zastosowaniem wszelkich wskazań Google.

Wyszukiwarki lubią strony, które:
- Są wypełnione wartościową i w głównej mierze unikalną treścią.
- Są systematycznie updatowane.
- Są zoptymalizowane pod kątem robotów.
- Mają dużą ilość wartościowych linków przychodzących.

Na 100 procent nie da nam wiele linkowanie do pustej strony. Im więcej będzie na niej treści, tym nie gorzej.

Warto zobaczyć: content marketing seo.