Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu online

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu online
Dlaczego pozycjonowanie witryn internetowych powinno być na szczycie hierarchii w gronie działań marketingowych każdej firmy? Ponieważ jest to najmniej nachalny sposób na dotarcie do użytkowników z ofertą. Potencjalny klient trafia na naszą stronę, gdy wyszukuje konkretnych informacji. Nie odczytuje tego jako działań marketingowych, nie ma też odczucia, że są w jakiś sposób nachalne, jak choćby wyskakujące banery.



W jaki sposób prowadzić pozycjonowanie stron?

Możemy niewątpliwe działania utworzyć samemu, jak: prowadzenie bloga internetowego eksperckiego, udzielanie wywiadów na inne strony w zamian za link prowadzący do firmowej witryny. Jednak należy zacząć od starannego tworzenia treści, w których będą przewijać się słowa kluczowe, czyli słowa kluczowe wyszukiwane przez użytkowników internetu w Google. Im dokładniej określimy słowa kluczowe, najlepiej 2 lub 3-członowe, tym mamy mniejszą konkurencję. Zainteresowanie konkretnymi frazami możemy sprawdzić w planerze Google Adwords.

Dlaczego warto prowadzić pozycjonowanie lokalne?

Nawet w sytuacji działalności prowadzonych globalnie, dzięki dostępowi do internetu i usługach on-line, warto prowadzić pozycjonowanie lokalne, ponieważ klienci bardzo często poszukują usług, wpisując nazwę konkretnego miasta. Jeżeli już na przykład siedziba naszego biznesu znajduje się w Łodzi i tam jest zarejestrowana, warto wpisywać frazy, tj.: pozycjonowanie stron Łódź.

O Czym jeszcze pamiętać?

Na pozycjonowanie pozycjonowanie stron www mają wpływ też ewidentne aspekty samej witryny: to jak szybko się ładuje, czy nie kopiujemy na niej treści dostępnych w sieci (Google obniża pozycję za tzw. duplicat content). Trzeba również zadbać o cachowanie, w tym celu można zainstalować specjalną wtyczkę. Istotne jest też, aby nasza strona www była czytelna na urządzeniach mobilnych, a nie tylko deskopowych.

Zobacz również: pozycjonowanie stron www łódź.