Kalendarz, co na nim umieścić

Przy wyborze kalendarza promocyjnego należy zwrócić uwagę na jego układ, na przykład. kalendarze książkowe z układem trzymiesięcznym albo holenderski kalendarz promocyjny, w którym bieżący miesiąc jest zaznaczony z większą ilością miejsca na notatki, a następnie po obu wortalach znajduje się układ tabelaryczny dla poprzedniego i następnego miesiąca. Możesz również podarować swoim klientom, pracownikom i partnerom kalendarze ścienne i pasujące do nich kalendarze książkowe z taką samą grafiką, ażeby udekorować biuro i nadać swojej marce jeszcze bardziej fachowy wizerunek.

Firmowy kalendarz promocyjny - tworzenie Spersonalizowane kalendarze są zazwyczaj drukowane metodą sitodruku, aby obniżyć koszty i umożliwić zakup większej ilości towarów, a tym samym zwiększyć reklamę Twojej firmy. Można też wybrać kalendarze z czterokolorowym nadrukiem cyfrowym, przykładowo. w przypadku bardziej szczegółowych i kolorowych logotypów. Inną strategią jest wybór fotokalendarza ze zdjęciami tematycznymi, które są odpowiednie dla branży, w której działa Twoja firma, przykładowo. kalendarz ze zdjęciami psów i kociąt dla gabinetu weterynaryjnego albo sklepu zoologicznego. Fotokalendarze o tematyce podróżniczej do ekspozycji w biurze podróży lub z artystycznymi dziełami sztuki a także wieloma innymi obrazami i grafikami, odpowiednimi dla sektora, w którym działa Twoja firma. Fotokalendarze w każdej chwili cieszą się popularnością, zwłaszcza jeśli przedstawiają obrazy, które pomagają się zrelaksować i pobudzają kreatywność, i są idealne do przechowywania w biurze lub na biurku. Stworzenie spersonalizowanego kalendarza jest bardzo łatwe - po wybraniu szablonu wystarczy dodać swoje personalizacje i rozprowadzić go w taki sposób, ażeby wiadomość promocyjna krążyła przez 12 miesięcy w roku. Kalendarze książkowe z logo to idealny sposób na zareklamowanie własnej firmy.
Zobacz również: kalendarze książkowe z logo