Co trzeba wiedzieć przed zamówieniem spersonalizowanego kalendarza trójdzielnego?

Kalendarze ścienne cechuje uniwersalność. Są spotykane w biurach, urzędach czy zakładach pracy. Ta ich cecha sprawiła, że są jednym z najczęściej wybieranych gadżetów reklamowych.

Gadżety reklamowe stanowią artykuły, których misją jest promowanie firmy, czyli poprawianie wnyków dystrybucji usług lub produktów. Co więcej - kalendarze trójdzielne są idealnym nośnikiem treści promocyjnych. Wpływa na to nie tylko i wyłącznie uniwersalność kalendarza, ale także jego funkcjonalność. Kalendarz reklamowy - co trzeba wiedzieć? W tej roli dobrze sprawdzają się kalendarze, które mają kalendarium podzielone na trzy oddzielne części. Są to: miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny oraz miesiąc następny. Taka budowa sprawia, że kartki z miesiącami mają na prawdę dużo miejsca na uwagi. Najczęściej stosuje się w nich jeszcze przesuwne ramki, które umożliwiają zaznaczenie dokładnie sprecyzowanej daty. Górną część kalendarza wykonuje element przeznaczony na grafikę reklamową. Na prawdę często stosuje się fotografie nawiązujące do profilu firmy i ukazujące ją w pozytywnym świetle. Takie kalendarze trójdzielne z zdjęciami mogą być urozmaicone dodatkowymi grafikami, które wpływają na estetykę zaprojektowania. Obowiązkowo umieszcza się także logo. Dane kontaktowe mogą być umiejscowione zarówno w górnej jak i w dolnej części. W części graficznej mogą być naniesione także inne treści czy znaki firmowe. Ważne, ażeby cały projekt stanowił spójną całość, któr a współgra z identyfikacją wizualną naszej firmy. Będzie to świadczyć o naszym fachowym podejściu. Właśnie dlatego zaprojektowanie a także wykonanie kalendarza firmowego najlepiej pozostawić specjalistycznym firmom specjalizującym się w realizacji takich zamówień. Oczywiście graficy przygotują projekt na bazie naszych wytycznych, zadbają jednakże, by był zgodny z najnowszymi trendami i stanowił atrakcyjny upominek.
Źródło informacji: www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-trojdzielne