Upominek dla klienta – notesy spiralne z logo

Ważnym elementem strategii marketingowej jest stosowanie gadżetów reklamowych. Produkty wybierane na upominki dla klientów powinny cechować się funkcjonalnością oraz atrakcyjnym designem. W tej roli dobrze sprawdzają się notesy.

Spośród różnorakich rodzajów szczególnie ciekawy jest kołonotatnik, który daje spore sposobów personalizacji w zgodzie z oczekiwaniami klienta. Notesy spieralne a promocja firmy Kołonotatniki są bardzo praktycznym gadżetem, który jest niezastąpiony w biurze czy w trakcie szkolenia. Z tego względu stanowi trafny upominek dla każdego klienta. Przeznaczenie w nim spirali zwiększa sposobności jego indywidualnego dopasowania do potrzeb klienta. Okładka powinna być zaprojektowana tak, aby zawierała elementy identyfikacji wizualnej firmy, a więc logo a także dodatkowe elementy graficzne nawiązujące do profilu działalności firmy. Mogą być także użyte zdjęcia prezentujące nasze przedsiębiorstwo w pozytywnym świetle. Jeżeli już nie mamy odpowiednich fotografii, a chcemy, by okładka nawiązywała do naszej branży, agencja reklamowa przygotowująca dla nas projekt na pewno coś zaproponuje. Zdjęcia muszą być oczywiście odpowiedniej jakości. Jednakże notes spiralowany daje o sporo więcej sposobów personalizacji. Spirala może posiadać różną formę i kolorystykę. Na prawdę bardzo często stosowane są również wklejki reklamowe w notesie. Stanowią one dodatkowy nośnik treści reklamowych. Ponadto stosuje się też gumkę do zamknięcia czy wstążkę z nadrukiem. Takie drobne elementy stanowią o wysokiej jakości gadżetu i wywołują pozytywną reakcję, która ma wpływ na charakter naszej relacji biznesowej z klientem. Pośród upominków dla klienta notes na spirali jest produktem, który jest nie tylko i wyłącznie bajecznie funkcjonalny, podręczny, ale również w dyskretny nienachalny sposób promuje naszą firmę poprzez utrwalanie jej pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
Zobacz więcej: https://www.iveno.pl/notes-na-spirali