Praktyczny upominek – kalendarz z logo firmy

Kalendarze występują w bardzo licznych odmianach. Często spotykane są wersje ścienne w postaci plakatu. Wówczas mają bardzo duże rozmiary.

Górna cześć jest zwykle przeznaczona na szatę graficzną, a poniżej znajdują się kolejne miesiące. Na ścianie umieszczany jest także kalendarz składany trójdzielny. Także w tej wersji górna część stanowi powierzchnię przeznaczoną na naniesienie nadruku. Pod nadrukiem znajduje się kalendarium, które jest utworzone przez trzy oddzielne elementy, a mianowicie: miesiąc aktualny a także poprzedni i następny. Przeznaczenie takiego rozwiązania ułatwia organizację dnia i daje możliwość na sporządzanie dość szczegółowych notatek. Oprócz kalendarzy ściennych wyróżnia się także kalendarze książkowe czy na biurko. Bez względu na rodzaj, kalendarze firmowe stanowią szczegół przemyślanej strategii marketingowej firmy. Kalendarz reklamowy a promocja firmy Strategia marketingowa firmy zwiera sporo różnorakich elementów. Istotne jest, ażeby współgrały ze sobą, tworzą spójną ogół, która skutecznie promuje naszą firmę, a zatem podnosi wyniki dystrybucji i daje możliwość zdobywać nowych klientów. Warto więc, ażeby producent kalendarzy, z którym współpracujemy wykonał projekt kalendarza w zgodzie z szczegółami naszej identyfikacji wizualnej. Konieczne jest umieszczeni logotypu oraz dodatkowych elementów graficznych, które powinny przybrać schludną wizualnie formę. Reklama na kalendarzu stanowi wówczas dyskretną, ale skuteczną formę promocji naszego biznesu. Wiele firm zastanawia się, jaki rodzaj kalendarza wybrać. Wybór jest w rzeczywistości ogromy. Powinno się jednak pamiętać, że kalendarze firmowe powinny być przede wszystkim produktami bardzo wysokiej jakości, które zostaną docenione przez obdarowane osoby. Podarowanie klientowi gadżetu, który jest niestarannie stworzony, może wywołać efekt odwrotny, czyli pogorszyć nasze relacje biznesowe.
Sprawdź: producent kalendarzy